Kursseja on useita erilaisia. Alasvetovalikosta löydät jokaisen kurssin kohdalta tarkemman kuvauksen sisällöstä ja Aikataulut-sivulta kurssien alkamisajankohtia.

Alla olevasta linkistä pääset myös suoraan aikataulusivulle:

aikataulut

Lisäksi vielä yksityistunnit ovat yksi mahdollisuus koulutukseen, jos aika tai muut syyt haittaavat kurssimuotoista harrastamista.

Kurssien valikosta löydät tarkempia tietoja eri kurssien sisällöistä.

Alkeiskurssi on tarkoitettu tottelevaisuuskoulutuksen peruskurssiksi ja sille on myös jatkokursseja. Pikkupennuille on oma sosiaalistamiseen painottuva vauvaryhmä.

Erikoiskurssit ovat useimmiten hieman lyhempiä kursseja, mutta keskittyvät paremmin yhteen pääaiheeseen. Näistä esimerkkejä ovat vaikkapa erittäin suosittu jälkikurssi, tai temppukurssi sekä naksutinkoulutuskurssit. Erikoiskursseissa on usein myös aluksi luento, jolla selvitetään hieman mistä on kyse, ja sen perusteella sitten itse tekeminen kurssilla on helpompaa.