KURSSIT/HINNAT

Vauvaryhmä

lisätiedot

Vauvaryhmä on talven ajan tauolla, mutta jos tunnet tarvitsevasi henkilökohtaisempaa ohjausta pennun kanssa (pennun käytökseen tai koulutukseen), niin suosittelen vaikka yhtä yksityistuntia. Pennuille ohjaustunnit edullisempia.

Ohjaustunnnit voidaan pitää päivällä tai illalla, sopimuksen mukaan koulutustilassa. Myös kotikäynnit mahdollisia

30,00 euroa/kerta, koulutustilassa. Kotikäynneissä lisänä matkakulut, jotka kaupunkialueella 20 e (edestakaiset yhteensä).

Ota yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse.

Hajuntunnistuskurssi

Alustavasti ma 27.11.
Hajuntunnistuskurssi, syyskauden viimeinen kurssi

120,00

Kurssiin sisältyy perinpohjainen luento ja lisäksi 3 koirakertaa
Muun aiheiset kurssit talven pääosin tauolla. Kuitenkin keväämmälle 2024 tulossa  JÄLKIKURSSI.

120,00

Jälkikurssit alkavat toukokuussa. Näistä voi kysyä jo etukäteen sähköpostilla tai puhelimitse, ja ilmoittautua odottelijalistalle

Jatkokurssi, 1-taso

Rally-tokon alkeet

TI 25.10.2022 18.00 99,00 euroa 4 kertaa, TÄYNNÄ
KE 2.11.2022 18.00 99,00 euroa 4  kertaa, TÄYNNÄ
Kevätkauden kurssit ovat vielä työn alla

Temppuja, temppuja -kurssi

88,00 euroa

3 kertaa

Alkeiskurssit

lisätiedot

Keväälle 2024 on tulossa muutama kurssi, ajankohdat vielä auki, voit tiedustella etukäteen jo sähköpostilla 18.00 99,00 4 koulutuskertaa

Jälkikurssi

kurssin hinta, sis. 24 % alv

lisätiedot

SEURAAVA toukokuussa 2024, voit varata jo alustavaa paikkaa sähköpostilla 18.00 120,00 euroa luento ja 3 koulutuskertaa,
Näyttelykoulutus
alkaa  kello  kurssin hinta, sis. 24 % alv.  lisätiedot
TI 29.8.2023 19.10  15,00 euroa/kerta Ilmoittaudu tai kysy tarkemmat tiedot etukäteen, sähköp. tai puh.
Palkkiokurssi
alkaa kello kurssin hinta, sis. 24 % alv.  lisätiedot
70,00 euroa luento ja 2 koulutuskertaa
 Tokoagi
alkaa kello kurssin hinta, sis. 24 % alv. lisätiedot
90,00 euroa 4 kertaa

Huom! Yleisohjeet ryhmäkoulutuksiin:

Vauvaryhmä ja näyttelykoulutus toimivat siis kertamaksulla, joten jokainen kerta maksetaan erikseen. Muista kuitenkin ilmoittaa peruutuksen sattuessa, koska muutoin tunnista menee maksu.

Kaikki muut ovat kursseja, ja niissä on kurssimaksu. Kun ilmoittaudut kurssille, ilmoittautuminen on sitova, mikä tarkoittaa sitä, että kurssimaksu on maksettava koko kurssista, vaikka jokin kerta esim. omistajan menojen tai sairastumisen tms. vuoksi jäisi käymättä tai et käyttäisi kurssipaikkaa. Kurssille tulon voi peruuttaa 3 päivää ennen kurssin alkua, jollon kurssista tulee maksettavaksi vain toimistokulut, jotka ovat kaikissa kursseissa 10 euroa. Mikäli ilmoitus tulee tuon ajan jälkeen, on maksettava koko kurssimaksu, koska paikka on varattu ja osallistujamäärä kursseille on rajoitettu. Kurssille tuloa ei vastaavasti voi myöskään peruuttaa kurssin jo alettua, koska tällöin kurssilainen on vastaanottanut kurssipaikan, jota ei voida sen jälkeen enää tarjota jollekin toiselle.

Kursseissa on kuitenkin ns. korvausoikeus, eli puuttuvan tunnin voi käydä korvaamassa jossain muussa samanlaisessa kurssissa, eli näin omistaja saa kuitenkin kaikkien tuntien asiat itselleen, vaikka esim. työeste tms. osuisikin samalle kerralle tunnin kanssa ja näin myöskään tunnista maksettu maksu ei mene hukkaan. Korvausoikeus on kuitenkin käytettävä vuoden sisällä kurssin alkamisesta. Korvausoikeus koskee ns. todellisia osallistumisesteitä, eli sellaisia, joita omistaja ei voi ”hallita”. Tällaisia ovat esim. työvuorot ja työmatkat ja sairauspoissaolot (koira tai omistaja sairana) sekä narttukoiran juoksuajat. Korvausoikeus ei koske tunteja, jotka ovat omistajan hallittavissa, esim. omistaja päättää lähteä mökille tai lomamatkalle tai ei ehdi tunnille muiden omien kiireidensä vuoksi ja vastaavat. Kurssilta poissaolo ei siis oikeuta kurssimaksun alennukseen tai maksamatta jättämiseen. Maksamattomat kurssimaksut siirtyvät perintätoimistolle perittäviksi, ellei niitä huomatuksenkaan jälkeen makseta.

Mikäli kuitenkin syntyy jonkinlainen epäselvyys tai riitatilanne, jota ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).”

Toistaiseksi ei tällaisia riitoja onneksi ole toiminnassa osapuolten välillä esiintynyt, ja uskomme vahvasti, että toimintamme on jatkossa yhtä eettistä ja osallistujia kunnioittavaa kuin aiemminkin. Pyrimme kaikin puolin auttamaan ja opastamaan asiakasta hänen toiminnassaan koiransa kanssa. Tervetuloa kursseille tai yksityiskoulutukseen!