Ongelmakoulutus tehdään aina yksilöllisesti ja räätälöidysti, koska ongelmat ovat niin yksilöllisiä. Lisäksi jollain koiralla voi olla vain yksi ongelma, ja sitten on niitä koiria, joille on päässyt kehittymään useampi hankaluus. Vaikka netistäkin löytyy kaikenlaista ohjetta, se ei lähellekään vastaa kunnollista ongelmakoulutusta, jossa selvitellään ongelmien syyt ja annetaan ohjeistus omistajalle.

Koirakoulu Pikkuhukka on toiminut jo lähes 30 vuotta! Vuosien varrella omistajat ovat ottaneet yhteyttä mitä erilaisimmissa ongelmissa. Yleisimpiä ongelmia ovat erilaiset rähinäongelmat sekä yksinolovaikeudet.

Käytösongelman ei kuitenkaan tarvitse aina olla mitään isoa suuruusluokkaa, jotta voisi ottaa yhteyttä ongelmakoirakouluttajaan, apua annetaan niin pienemmissä kuin isommissakin ongelmissa.

Ota yhteyttä Koirakoulu Pikkuhukkaan ja keskustellaan ongelmastanne. Sen jälkeen laaditaan sitten tarkempi toimintasuunnitelma asioiden korjaamiseksi. Jotkut ongelmat voidaan hoitaa tapaamalla esim. koulutustilassamme, mutta jotkin ongelmat ovat sen luonteisia, että on nähtävä se käyttäytyminen siellä missä se eniten ilmenee. Teemme siis myös kotikäytejä tarpeen mukaan.

Käytösongelmat -kohdasta löydät myös alavalikoita, joissa on enemmän informaatiota yleisimmistä ongelmista.